זוג הורים נפגעו באורח קשה בפיצוץ בלון גז בבית בגן יבנה

    בנצי לייזרוביץ | צילום: חטיבת דובר המשטרה No Comments on זוג הורים נפגעו באורח קשה בפיצוץ בלון גז בבית בגן יבנה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפיצוץ שאירע הלילה בבית מגורים בגן-יבנה, ככל הנראה כתוצאה מפיצוץ בלון גז נפצעו זוג הורים באורח קשה עד אנוש, בנם בן השלושים נפצע בינוני, ואדם נוסף נפצע קל. הפצועים פונו לבית החולים שיבא בתל-השומר ונסיבות המקרה נחקרות.

    סנ"צ מרציאנו אמר כי "מיד עם הגעתנו לזירה ניסינו בראש ובראשונה להציל את בני המשפחה, זוג הורים ובנם שנפגעו כתוצאה מהפיצוץ והשריפה ובהמשך פונו לקבלת טיפול רפואי. כשמביטים בבית המפויח ובסביבתו, המראה מזכיר ממבט ראשון זירה של נפילת רקטה. בשעה הקרובה נמשיך לפעול ביחד עם כל גורמי ההצלה לסיים את האירוע ולבדוק מה גרם לפיצוץ ולשריפה שפרצה בעקבותיו בתוך הבית".

    1979736-18

    פרמדיק מד"א שי אלזמי סיפר כי "המבנה היה חשוך ובחצר ניתן היה לראות הרס גדול שנגרם במקום. מחוץ לבית בחצר איתרנו ארבעה פצועים, שניים מהם גבר ואישה בשנות ה-60 שישבו כשהם בהכרה מעורפלת וסובלים מכוויות קשות בגופם, גבר כבן 40 התהלך כשהוא מתקשה לנשום לאחר ששאף עשן וסבל מכוויות בידיים וגבר נוסף כבן 60 ששאף עשן התהלך במקום. הענקנו לפצועים הקשה טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן נוזלים, הרדמה, הנשמה וטיפול תרופתי ולשניים האחרים טיפול נשימתי תומך ופינינו אותם במהירות לבית החולים".



    0 תגובות